04 | Spoorboekje – Stel je voor:
Een onvergetlijke incentive: Incentive trips – Beloning – Relatiemarketing
Je wilt jouw verschillende stakeholders zoals je dealers, grote klanten en medewerkers tegelijkertijd bedanken voor hun inzet en behaalde resultaten.
We zetten hiervoor de trein in en iedere groep krijgt zijn eigen wagon(s). We kunnen in de gehele trein een interactieve presentatie geven met een dankwoord voor de behaalde resultaten.
Daarna kunnen we per specifieke groep een eigen programma maken die geheel toegespitst is op hun bijdrage aan het succes van de groep. In dit voorbeeld de dealers, eindklanten en de medewerkers. Terwijl de gerechten geserveerd worden starten we een interactieve quiz op waarbij de vragen samengesteld zijn voor jouw bedrijf. Op deze manier kun je ook spelenderwijs informatie krijgen over mogelijke vraagstukken die je hebt. Tijdens de quiz spelen de groepen tegen elkaar en creëert onze spelleider een mooie competitie die tot veel hilariteit zal leiden. Na afloop volgt de prijsuitreiking en zetten we gasten weer af op het station naar keuze.
Een Voorbeeld Spoorboekje:
Tijdsduur
Ontvangst station: 20 minuten
Treinreis: 2 uur
Route
Een route door het groene hart van Nederland (Amsterdam – Utrecht – Den Haag – Amsterdam)
Aantal Gasten
6 rijtuigen met een totaal
aantal van 240 personen
Culinair
Een smaakvol 3-gangen-diner met zorg samengesteld door onze chef-kok
Activiteit
Een diner in een rijdende trein
Missie
Geslaagd.