Skip to content

Een onvergetelijke incentive

Incentive Trips – Beloning – Relatiemarketing

Incentive

Een onvergetelijke incentive

Incentive Trips – Beloning – Relatiemarketing

Medewerkers, klanten of winacties voor consumenten: voor alle stakeholders kunnen prachtige ritten samengesteld worden waarbij een beloning gecombineerd wordt met boodschap(pen) van jouw bedrijf. Tijdens de rit kunnen deze op een natuurlijke manier gebracht worden met een subtiele aankleding. Een lunch, spel, quiz of muziek, alles is op maat te maken. Ook de 2 bar wagons kunnen hiervoor ingezet worden.

Met deze voorzet is het ook niet moeilijk om onze trein denkbeeldig om te turnen in jouw relatiemarketing evenement. Zie je het al voor je: jouw relaties op verschillende plekken ophalen en samen een onvergetelijke reis neerzetten?

Want uitstappen of wegrennen kan niet in een rijdende trein…

Ondertitel

Medewerkers, klanten of winacties voor consumenten: voor alle stakeholders kunnen prachtige ritten samengesteld worden waarbij een beloning gecombineerd wordt met boodschap(pen) van jouw bedrijf. Tijdens de rit kunnen deze op een natuurlijke manier gebracht worden met een subtiele aankleding. Een lunch, spel, quiz of muziek, alles is op maat te maken. Ook de 2 bar wagons kunnen hiervoor ingezet worden.

Met deze voorzet is het ook niet moeilijk om onze trein denkbeeldig om te turnen in jouw relatiemarketing evenement. Zie je het al voor je: jouw relaties op verschillende plekken ophalen en samen een onvergetelijke reis neerzetten?

Incentive

04 | Spoorboekje – Stel je voor:

Een onvergetlijke incentive: Incentive trips – Beloning – Relatiemarketing

Je wilt jouw verschillende stakeholders zoals je dealers, grote klanten en medewerkers tegelijkertijd bedanken voor hun inzet en behaalde resultaten. 

We zetten hiervoor de trein in en iedere groep krijgt zijn eigen wagon(s). We kunnen in de gehele trein een interactieve presentatie geven met een dankwoord voor de behaalde resultaten.  

Daarna kunnen we per specifieke groep een eigen programma maken die geheel toegespitst is op hun bijdrage aan het succes van de groep. In dit voorbeeld de dealers, eindklanten en de medewerkers. Terwijl de gerechten geserveerd worden starten we een interactieve quiz op waarbij de vragen samengesteld zijn voor jouw bedrijf. Op deze manier kun je ook spelenderwijs informatie krijgen over mogelijke vraagstukken die je hebt. Tijdens de quiz spelen de groepen tegen elkaar en creëert onze spelleider een mooie competitie die tot veel hilariteit zal leiden. Na afloop volgt de prijsuitreiking en zetten we gasten weer af op het station naar keuze.

Een Voorbeeld Spoorboekje:

Icon label

Tijdsduur

Ontvangst station: 20 minuten
Treinreis: 2 uur

Icon label

Route

Een route door het groene hart van Nederland (Amsterdam – Utrecht – Den Haag – Amsterdam)

Icon label

Aantal Gasten

6 rijtuigen met een totaal
aantal van 240 personen

Icon label

Culinair

Een smaakvol 3-gangen-diner met zorg samengesteld door onze chef-kok

Icon label

Activiteit

Een diner in een rijdende trein

Icon label

Missie

Geslaagd.

Meer weten? Download direct onze brochure

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.