Skip to content

Een rijdende merkbeleving

Brand Event – Activatie

Bijzondere product lancering

Een rijdende Merkbeleving

Brand Event – Activatie

De trein als middel om de strategie op een opvallende manier onder de aandacht te brengen? Jouw merk als rijdende beleving. Ook dat kan verzorgd worden. 

Een centrale presentatie kan gegeven worden aan gasten in de hele trein waarbij we via hoofdtelefoons, centrale schermen en een webapp de gewenste boodschap kunnen geven. Gasten kunnen hierop ook reageren via de in jouw huisstijl ingerichte webapp. Hiermee genereren we 100% aandacht, waarbij ook dit weer uit te breiden is met acteurs, een diner, quiz of muziekoptreden. Of gaat onze trein geheel rijden in jouw merk, jouw kleuren en jouw DNA? Dan schrijven we samen jouw spoorboekje!

Jouw merk als rijdende beleving

Ondertitel

De trein als middel om de strategie op een opvallende manier onder de aandacht te brengen? Jouw merk als rijdende beleving. Ook dat kan verzorgd worden. 

Een centrale presentatie kan gegeven worden aan gasten in de hele trein waarbij we via hoofdtelefoons, centrale schermen en een webapp de gewenste boodschap kunnen geven. Gasten kunnen hierop ook reageren via de in jouw huisstijl ingerichte webapp. Hiermee genereren we 100% aandacht, waarbij ook dit weer uit te breiden is met acteurs, een diner, quiz of muziekoptreden. Of gaat onze trein geheel rijden in jouw merk, jouw kleuren en jouw DNA? Dan schrijven we samen jouw spoorboekje!

Rijdende Merkbeleving

02 | Spoorboekje – Stel je voor:

Een rijdende merkbeleving: Brand Event – Activatie

De gasten verzamelen zich in het Grand Café op het centraal station. Vanuit daar vertrekt iedereen onder begeleiding naar de trein die met zijn lengte van ruim 200 meter al veel indruk maakt en waar men via de rode loper instapt. 

De rijtuigen zijn geheel in stijl ingericht en de  gasten genieten van een aperitief en hapjes terwijl er een interactieve presentatie begint. De gasten worden indien gewenst ook in deze presentatie betrokken waarbij ze ook feeback kunnen geven of vragen stellen via de WebApp met jouw brand identity. In ieder rijtuig kan een Brand Ambassador aanwezig zijn als begeleider. 

Ondertussen rijden we door het landschap en worden de gasten voorzien van drankjes en allerlei culinaire hapjes geïnspireerd op jouw merk of dienst. Na de officiële presentatie(s) kunnen de gasten aan tafels nog met elkaar verder praten terwijl musici en professionele acteurs geheel in stijl van jouw merk op een ongedwongen en verrassende manier langs de tafels gaan voor een verdere activatie of uitleg. 

Na afloop van de reis krijgt iedere gast bij het verlaten van de trein een goodiebag en worden ze ook weer netjes uit het station begeleid.

Een Voorbeeld Spoorboekje:

Icon label

Tijdsduur

Ontvangst station: 15 minuten
Treinreis: 3 x 1 uur

Icon label

Route

Een kort rondje (Amsterdam – Maarssen – Leiden – Amsterdam)

Icon label

Aantal Gasten

6 rijtuigen met een totaal
aantal van 3 x 80 personen

Icon label

Culinair

Verschillende hapjes met zorg samengesteld door onze chef-kok

Icon label

Activiteit

Verschillende presentaties in de rijtuigen met de mogelijkheid tot lopen

Icon label

Missie

Geslaagd.

Meer weten? Download direct onze brochure

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.